مبارزه با ربا و رباخواری

مبارزه با ربا و رباخواری

مبارزه با ربا و رباخواری

مبارزه با ربا و رباخواری

این وبلاگ درجهت مبارزه با رباخواری سازمان یافته بانکهای ایرانی ، مبارزه و ابراز تنفر جستن از تمامی کسانی که پست و مقامی در حکومت دارند و حق مردم را تضیع میکنند و هر روز نسبت به روز قبل بر مشکلات اقتصادی مردم می افزایند و مردم را نوکر خود میدانند و خود را ارباب مردم میدانند که این مسئله از حقوقهای چند میلیونی که میگیرند قابل درک است و این درحالی است که در جمهوری اسلامی تمامی مقامات حتی مقامات بالایی نوکر مردم محسوب میشوند و مردم ارباب آنها هستند . امیدواریم که روزی این وضعیت نا برابر و ناعادلانه به نفع مردم عوض شود و وضع اقتصادی مردم در بهترین وضعیت قرار گیرد و آن دسته از مفت خورهای حقوق بگیر که حقوق های میلیونی حق انها نیست و هیج نفعی برای کشور ندارند به گدایی بیفتند و تقاص این مفت خوری را پس بدهند

رباخور قلدر محله ( بانک )

سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۶:۵۷ ب.ظ

باز رباخور قلدر محله (بانک ) جنایتی دیگر مرتکب شد

باز صاحبان شغل های آبرومند یکسال زحمت کشیدند و برخی هایشان توانستند پس انداز خود را بیشتر کنند برخی دیگر هم اصلا نتوانستند پس انداز کنند .

رباخور قلدر محله (بانک ) نه تنها آب خالی می آورد و درون آبگوشتهایی که مردم محله با زحمت و دسترنج خود در حال پخت آن هستند می ریزد و با قلدری تمام در مصرف آن شریک میشود و بیشتر از نصف آبگوشتها را برداشته میدزدد تا به جیره خوارانش بدهد تا از گرسنگی نمیرند .

رباخور قلدر محله (بانک ) باز ارزش کسب و کار و تلاش یک سال و چند سال آدمها را با خاک یکسان میکند و از طرف دیگر به جیب جیره خوارانش سرازیر میکند تا از گرسنگی تلف نشوند .

رباخور قلدر محله ( بانک ) هر روز با خدا میجنگد .

باز مردم یکسال یا چند سال زحمت کشیدند ، پس انداز کردند به امید اینکه خانه ای بخرند ولی باز رباخور قلدر محله ( بانک ) دسترنج آنها را با قلدری تمام تصاحب کرد و باز چند سال صاحب خانه شدن آنها به عقب افتاد .

بامید روزی که رباخور قلدر زناکار محله ( بانک ) نابود شود و مردم روی آسایش را بخود ببینند .

 

یک جیره خوار قلدر محله (بانک )  که ماهی 15 میلیون یا 256 میلیون تومان حقوق از محل (رباخواری ، قلدری و اغتشاش در اقتصاد و کسب و کار مردم ) میگیرد هرگز سیر نخواهد شد و مجبور است هر چند وقت یکبار با اغتشاش در اقتصاد و کسب  وکار مردم به این حقوقهای نجس و کثیف دست یابد .

امروز دیگر اثری از راهزنانی که در بیابانها به کاروانها میزدند و اموال کاروانیان را غارت میکردند نیست  بلکه امرور بانک نقش همان راهزن ها را انجام میدهد و هر از چند گاهی نه به بیابان بلکه به خیابانهای شهرها و مزارع روستاها میزند اموال مردم را غارت میکند بصورت کاملا رسمی و قانونی .

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی