مبارزه با ربا و رباخواری

مبارزه با ربا و رباخواری

مبارزه با ربا و رباخواری

مبارزه با ربا و رباخواری

این وبلاگ درجهت مبارزه با رباخواری سازمان یافته بانکهای ایرانی ، مبارزه و ابراز تنفر جستن از تمامی کسانی که پست و مقامی در حکومت دارند و حق مردم را تضیع میکنند و هر روز نسبت به روز قبل بر مشکلات اقتصادی مردم می افزایند و مردم را نوکر خود میدانند و خود را ارباب مردم میدانند که این مسئله از حقوقهای چند میلیونی که میگیرند قابل درک است و این درحالی است که در جمهوری اسلامی تمامی مقامات حتی مقامات بالایی نوکر مردم محسوب میشوند و مردم ارباب آنها هستند . امیدواریم که روزی این وضعیت نا برابر و ناعادلانه به نفع مردم عوض شود و وضع اقتصادی مردم در بهترین وضعیت قرار گیرد و آن دسته از مفت خورهای حقوق بگیر که حقوق های میلیونی حق انها نیست و هیج نفعی برای کشور ندارند به گدایی بیفتند و تقاص این مفت خوری را پس بدهند

ساخت ویلای غیر مجاز در روستای مرک

چهارشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۶، ۰۲:۱۵ ب.ظ

تصاویر زیر ویلایی را نشان میدهد که در منطقه غیر مسکونی و در دل اراضی کشاورزی ساخته شده است زمین این ویلا که قبلا ساختمان دبستان قدیمی روستا در آن قرار داشته و در اختیار آموزش و پرورش بوده و توسط آموزش و پرورش فروخته شده است و اکنون طبق تصویرهایی که مشاهده میکنید ویلایی در داخل آن ساخته شده است اطراف این ویلا آبشار روستا و باغات دیگر قرار دارد و هیچ خانه مسکونی در محدوده آن قرار ندارد .

جای سوال دارد که چگونه میشود که در شمال کشور و در شهرها و روستاهای دیگر چنانچه در محدوده اراضی کشاورزی باغ یا حتی طبق قانون دیوارکشی ممنوع است و کشاورزان موظف اند بجای دیوار فنس کشی کنند در روستای مرک چنین بی قانونی انجام میشود و در دل زمینهای غیر مسکونی ویلایی ساخته میشود .

جای سوال اینجاست که آیا حتی یک نفر از اهالی روستای مرک ( که به جایی پرقدرت  وصل نباشد ) میتواند باغ خود را تخریب و یک ویلا بجای آن بسازد ؟ جواب قطعا خیر است .

قانون باید برای همه یکسان باشد :

طبیعتا قانون باید برای همه متخلفین یکسان باشد و نمیشود که ترازویی یک پله آن سنگین و یک پله آن سبک تر باشد و چنانچه در نقاط دیگر کشور ویلاهای غیر مجاز تخریب میشود در روستای مرک هم که متعلق به همین کشور است این قانون صدق پیدا میکند .


با مشاهده این تصاویر در ذهن هریک از اهالی روستای مرک این سوال پیش می آید که نقش شورا و دهیار  و بقیه متولیان وابسته به دولت  روستا در این مسئله چه بوده است و چرا چنین تخلفی در روستای مرک صورت گرفته است .

در پایان به متولیان چنین اموری گوشزد میکنیم که اگر چنانچه چنین تخلفاتی در نطفه خفه نشود در آینده شاهد تخلفات بیشتری در این زمینه چه در روستای مرک و چه در روستاهای دیگر خواهیم بود .











نظرات  (۱)

رئیس پوست کلفتش را نمیتوانند رام کنند این دزد کوچولو که دیگر هیچ ؟

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی